All nighter

 
Urban Decays setting spray är nog den i särklass bästa skönhetsprodukten som jag har upptäckt under det här året. Mitt smink brukade bokstavligen rinna av mitt ansikte efter bara några timmar men med All Nighter så sitter det lika bra när jag kommer hem på kvällen som när jag sminkade mig på morgonen.
 
Om du använder en setting spray behövs inte heller puder för att fixera sminket vilket är perfekt om du är ute efter en look med mer lyster. Om du däremot använder puder upplever jag att sprayen tar bort den pudriga finishen på huden och får huden att se fräsch och naturlig ut. 
 
Spraya sprayen över ansiktet efter att du har sminkat dig, antingen i en T-form eller en X-from beroende på var ditt smink brukar försvinna först. Sprayen fixerar sminket och får det att hålla hela dagen, och natten! 
 
 
 
Du hittar den här.
Recension | |
Upp