Clarins Blush Prodige

 
 
Jag älskar det här rouget från Clarins! Det har en superlen konsistens och håller länge på huden. Det högra heter Lovely Rose och det vänstra heter Soft Peach. Jag använder det rosa nästan varje dag, vilket säger en hel del. Det persikofärgade har jag inte använt så mycket än eftersom att det känns mer som en sommarfärg och inte riktigt passar till superblek hud. Men förhoppningsvis passar det mig bättre nu när sommaren och solen är här. 
 
Rougen består av två delar med olika färger som går att blanda men också kan användas separat. Den ljusa delen i det rosa rouget är väldigt glittrigt vilket inte riktigt är min grej, så jag använder inte den delen alls. Det persikofärgade rouget har istället ett guldigt skimmer som blir så fint på huden utan att se glittrigt ut.
 
.
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp