Dagens

Dagens sminkning är lätt och naturlig. Som bas har jag använt Lumenes CC cream och deras CC puder. Dom är färgkorrigerande vilket innebär att de ger ett jämt resultat med bara ett tunt lager. På kindbenen, längst näsan och på brynbenen har jag använt Mary-Lou Manizer som jag skrev om i mitt förra inlägg. På läpparna har jag Clarins Joli Rouge i färgen 735.  Min favoritmascara just nu är Maybellines the Falsies Volum' Express. Jag har också använt H&Ms ögonbrynspenna vilket har varit min favorit i flera år, och den kostar bara 29 kr!
 
 
 
 
 
Smink | |
#1 - - Alexandra:

Fantastisk mascara, använder också den!

#2 - - Anonym:

Håller med, jag upplever dock att den kan bli lite klumpig ibland.. antar att ingen mascara är perfekt..

#3 - - joanna:

fint

Svar: Tack!
Amanda

#4 - - Anonym:

Amagad så bra blogg gumsan! Å cc cream är ju guld. Puss

Upp