Saker som jag ångrar att jag köpte

 
 
 
 
 
 
Pixi - Perfection palette 
 
Den här paletten är inte dålig men den är inte heller bra, den är liksom ok vilket gör att jag aldrig använder den eftersom att jag har bättre saker. Ögonskuggorna är fina och sitter faktiskt bra, däremot är alla väldigt skimriga vilket gör att jag ofta måste använda någon mer skugga för att få till en snygg look. Rougen är också helt ok. Däremot är higlightern och bronzern värdelösa, helt fel färger och det ser så pudrigt ut på huden. 
 
Real techniques fondation borste
 
Jag använder aldrig någonsin den här borsten. Inte eftersom att den är dålig men eftersom att jag ogillar att pensla på fondation på huden, känns som att det är väldigt svårt att få ett snyggt resulat.  Jag föredrar RT expert face brush.  
 
Clinique bottom lashes mascara
 
Har sett så mycket bra om den här mascaran på Youtube så när jag såg den på Kicks rea var jag tvungen att köpa den. Men den här mascaran gör inget för mina underfransar och mascaran sitter inte kvar bättre än en vanliga mascara på underfransarna heller, snarare sämre. 
 
Elizabeth Arden läppglans
 
Så fint läppglans men det luktar så äckligt!! Det är en väldigt stark och påträngande vaniljlukt, och munnen är ju väldigt nära näsan så kvävs nästan när jag använder det. Det går fetbort. 
 
H&M Eye Pen
 
Alltså den här pennan kostade bara 20 kr men jag ångarar ändå att jag köpte den. Den går inte att blanda ut alls, och när det väl ser blandat ut har allt pigment försvunnit. Flopp!
 
 
Allmänt | |
#1 - - Aurora - en serieblogg:

Jätte bra inlägg!

#2 - - Is i magen:

Vilket roligt inlägg. :)

#3 - - Sanna Johansson Bizzozero:

Fina bilder !! Checka gärna in min blogg fina du och klicka även gärna på länkarna under collagen med kläder för tips på kläder som har jätte bra priser! :) ha en bra dag!

#4 - - girltyping:

Bra att veta

#5 - - Helene:

Hade också den mascaran, gillar inte den alls. Skulle slänga den men min mamma ville testa om den var så dålig. Hon slängde den senare... :/

#6 - - Helene:

Hade också den mascaran, gillar inte den alls. Skulle slänga den men min mamma ville testa om den var så dålig. Hon slängde den senare... :/

Upp