Top 5 Sommarläppstift

 
På sommaren vill jag alltid ha ljusa och lätta läppstift. Det här är mina fem favoriter!  
 
 
Sensai - Deep Moist Shine Rouge MS103
 
Det här läppstiftet är nästan som ett balsam men med en persikofärgad ton. Superbekvämt på läpparna, dock håller inte färgen så länge. 
 
Dior - Rouge Dior 644 Rouge Blossom 
 
Om jag ska ha röda läppar på sommaren är det ofta det här läppstiftet jag använder eftersom att det inte är en murrig röd färg. På bilden ser den mycket mer rosa ut än vad den är egentligen...
 
Lancôme -  303 Rose Boise
 
Lanômes läppstift har jag använt hur mycket som helst, vilket verkligen syns på förpackningen... Det är ett perfekt glansigt läppstift, med en färg som är en blandning mellan läpparnas naturliga färg och ljusrosa. 
 
Bobbi Brown - Lip color 6 Pink 
 
Bobbi Browns läppstift är en ny favorit för i sommar. Jag älskar att det är ett väldigt rosa läppstift samtidigt som att det inte är knallrosa. 
 
Yves Saint Laurent - Rouge Volupté 13 Peach Passion
 
Det här läppstiftet är superpigmenterat och i en perfekt persikofärg. Eftersom att det är så pigmenterat så kan det vara lite svårt att applicera så det kan vara en bra idé att använda en pensel. 
 
 
Smink | |
#1 - - Anonym:

Vilka fina!

Svar: Tack :)
Amanda

#2 - - Matilda :

Åh, jättefina färger allihop!

Svar: Ja, visst är dom! :D
Amanda

#3 - - Alex Borghesi:

haha glad att man är kille och slipper hålla koll på allt sånt :P

Upp