Bold Metals

 
 
Herregud vad jag har trånat efter Blod Metals collection från Real Techniques. Borstarna kom ut i vintras i USA och nu finns dom äntligen här i Sverige. I relation till dom vanliga Real Techniques borstarna så är dom ganska dyra. Men jag måste säga att de är värda var enda krona. Så bra. Just nu har H&M 20% Bold Metals så passa på ifall ni är sugna.
 
 
Powder brush
 
Alltså den här borsten. Finner inte ord för hur bra den är. Den är så fluffig och stor vilket gör att den lägger ett väldigt tunt lager av puder på huden. Storleken gör också att det går snabbt att täcka hela ansiktet. Jag vet inte om jag tycker att den är så mycket mjukare än de vanliga RT borstarna. Men RTs vanliga borstar är ju också väldigt, väldigt mjuka. För mig är det här lätt ett must have!
 
 
 
Blush brush
 
För det första, hur snygg är inte den här borsten?? Förutom utseendet älskar jag också storleken. Har aldrig haft en sån här liten rouge borsten innan men storleken gör det så lätt att placera rouget precis där det ska vara. 
 
 
 
Jag tycker lätt att det här borstarna är värda sitt ganska höga pris, men det är också för att jag är sucker för snygga saker. Men om ni inte bryr er om det så tror jag att det vanliga RT borstarna fungerar minst lika bra.
 
 
Smink | |
Upp