L'occitane Almond Shower Oil Recension

 
Almond Shower Oil är en duscholja L'occitane. Det är en olja men när den kommer i kontakt med varmt vatten blir det som en blandning mellan olja och skum. Den rengör samtidigt som att den återfuktar huden. Min förra tog slut här om dagen så var tvungen att springa ut och köpa en ny. 
 
För mig är det här vardagslyx på flaska. Finns inget bättre än att duscha med den här olja och jag saknar den varje gång jag inte har den med mig. Det känns som att få en kram i duschen och den luktar sååå gott. En behöver inte använda bodylotion efter duschen heller, vilket är perfekt för mig eftersom att jag är alldeles för lat för att göra det varje gång. Den är ganska dyr men min förra flaska räckte i över ett år, så det är väl värt pengarna. Kommer köpa den om och om igen. 
 
Ni hittar den här.
 
 
 
 
Hudvård, Recension | |
#1 - - Nina:

Håller med, den är verkligen fantastisk!

Svar: Love it!
Amanda

Upp